BRNODEVS
PŘÍPADOVÁ STUDIE

Decathlon Pay@Store

Decathlon Pay@Store

Globální mobilní aplikace Pay@Store pro platby v režimu Click & Collect. Android vývoj, škálování do 13 zemí a 1,5M+ objednávek ročně.

Pay@Store je globální řešení pro platby při vyzvednutí objednávek (Click & Collect) v zemích s platbou na dobírku. Podílel jsem se na Android části aplikace a jejím škálování z lokální české verze na mezinárodní platformu pro 13 zemí.

Klient
Decathlon
Datum
31. prosince 2024
Služby
ANDROID · WEB
Klíčové prvky
  • Globální škálování: expanze z ČR do 13 zemí (včetně mimo Evropu)
  • Vysoký objem transakcí: 1,5M+ objednávek ročně
  • Optimalizace podpory: ~90% zkrácení času řešení během 2. pololetí
  • Unifikovaná architektura: refaktoring do jediné globální verze
  • Nové platební metody: zvýšení bezpečnosti a komfortu
  • Operační efektivita: úspora sekund na transakci, lepší výkony ve špičkách

Našeřešení

Jak jsme to řešili
Refaktoring do unifikované platformy s pokročilými funkcemi, optimalizovanými procesy podpory a platebními integracemi pro jednotlivé země.
Role

Vývoj Android části aplikace se zaměřením na škálování, platební integrace a globální rollout.

Problém

Lokální řešení s omezeným dosahem a neefektivní podporou; potřeba globálního, robustního a konsolidovaného řešení.

Výsledek

Globální nasazení ve 13 zemích, 1,5M+ zpracovaných objednávek ročně a ~90% zrychlení řešení podpory.

Použitétechnologie

Technologie a nástroje
Android
  • Kotlin/Java
  • Material Design
Architektura
  • Android Architecture Components
  • MVVM
  • LiveData
  • Room
Platby
  • Payment SDK integrace
  • Lokální platební systémy
Realtime
  • Okamžitá synchronizace přes API
  • Monitoring a metriky

Technickévýzvy

Hlavní překážky

Mezinárodní compliance: různé platební systémy a regulace Škálování architektury: vysoký objem transakcí a dostupnost Real‑time zpracování: okamžité aktualizace stavu objednávek Testování a kvalita: spolupráce se superusery a robustní QA proces